onsdag 17. september 2014

Skygger

Hei hei!
Mitt navn er Fanny Bye Jensen, og jeg går i 1. klasse på linja media og kommunikasjon på Mysen videregående skole. Denne bloggen har jeg opprettet i forbindelse med skolen. Her kommer jeg til og legge ut forskjellige skoleprosjekter som jeg jobber med. Så hvis du er interessert i media, eller om du lurer på hva vi på media-linja driver med, følg gjerne med på denne bloggen! 


I dag fikk vi i oppgave å ta bilder som inneholder skygge. Her har du resultatet mitt:

Jeg hadde tilfeldigvis et Norge-smykke på meg i dag, så da måtte jeg jo få med det også!

Bildene er tatt med mobilen min (Iphone 5s)

Hvis du vil følge meg på instagram for å se hva jeg driver med på skolen, så følg: missmedia_

Hva syntes du? Tar gjerne imot konstruktiv kritikk. 



#skygger_mk #skygger_mysenvgs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar